“En trevlig kväll sista mars”
Omdöme om Donde Rodrigo

Donde Rodrigo
Rankad som nr 9 av 697 Restauranger i Torrevieja
Kök: Chilenskt, Från Medelhavet, Internationellt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Gick hit lite på vinst eller förlust.Hade läst senaste omdömen som var mindre bra men efter ett par dagar med missflyt med val av restaurang chansade vi. Vilken tur bästa maten på hela vår vecka charmigt ställe som ser illa ut från utsidan men väl inne på restaurangen öppnas ett härligt ställe med väldigt trevlig personal och GOD mat vi testade babyribbs och kycklingbröst i champinjonsås ....riktigt gott.Testade även kingprawns till förrätt.
Rekommendera helt klart ett besök hit

Tack solflicka

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Mysig restaurang. Trevlig personal, snabb och bra service.
Men maten uppfyllde tyvärr inte förväntningarna.

Tack Bezk
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Jätte mysig restaurang och också väldigt trevlig personal. Tyvärr är maten under all kritik. Vi har ändå valt att äta där ibland pga just mysfaktorn, men det är ju inte jätte kul med en halvvarm färdigpizza från frysen.

1  Tack evamornasbergmark
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vi var 4 st. som åt middag, 2 fick in kött som skulle vara rosa men var genomstekt. Jag åt lite förrätter, räkorna var överkokta. Annars var det bra, men som sagt, inte mycket mer än så.
Restaurangen ligger konstigt till, utifrån syns den inte så bra. Men trevlig lokal och uppmärksam servispersonal.

Tack Joakim J
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Jättegott Vi hade trevligt och bra bemötande. Det godaste vi har ätit på länge..... snabb och bra service

Tack Ann-Christine S

Resenärer som tittade på Donde Rodrigo tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Donde Rodrigo? Berätta vad du tyckte!