“Gott och prisvärt”

Sirocco Restaurante
Rankad som nr 41 av 683 Restauranger i Torrevieja
Bra för: Vacker utsikt, Särskilda tillfällen
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

God mat i trevlig miljö. Menyn täcker både pizza, pasta, kött och fisk. Uppskattades av både barn och vuxna. Snabb och trevlig service!

Tack Malin N

Omdömet skrevs 28 mars 2018

Trevlig restaurang med bra läge vid starndpromenaden. Prisvärd, man fick mycket för pengarna och det var gott. Servicen snabb och smidig. Vi satt inne för det var kallt ute i februari. Kan rekommenderas.

Tack AnneliS19
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Jättegod glutenfri pizza och väldigt trevlig personal! Jättefin utsikt mot havet! Däremot var det mycket folk!

Tack Matilda G
Omdömet skrevs 12 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt bra läge och trevlig personal, dessvärre var inte maten lika god. Smaklöst och ingen kärlek vid uppläggningen...

Tack Pontus O
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket folk, men vi fick ett fint bord inne. Deras största fokus var på gästerna ute vilket innebar att vi fick vänta på maten och drickan längre än de som serverades på uteserveringen.

Tack Mia H

Resenärer som tittade på Sirocco Restaurante tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Sirocco Restaurante? Berätta vad du tyckte!