Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Vi var två vuxna och två tonåringar som vecka 24 bodde i en lägenhet med två sovrum.
Det finns inget att klaga på efter denna veckan. Personalen är mycket trevliga och tillmötesgående. Poolen/receptionen låg 50m bort. Förbudsskyltarna vid poolen kan man ta med en nypa salt, det var varmt i vattnet ingen trängsel och det finns barnavdelning. Det är ett lugnt och fint område med nära till det mesta. Närmaste strand Los Locos ligger 200m bort där går också bussen till La Mata eller Torrevieja centrum. Lägenheten hade allt man kan önska sig från AC till frys. Städning var det varje dag utom söndag och nya handdukar/sängkläder efter halva veckan. Vi måste framhäva sängarna man är van vid stenhårda men dessa var super. Bra drag i duschen var det också. Parkera hyrbil i kvarteret är inget problem vi stod oftast utanför balkongen. Skall man storhandla bör man gå till Consum tar 10-15 min.

/Familjen H

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Doctor-Waksman
Onahotels, Director de Relaciones con Clientes på Ona Aldea del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2017

Dear Family H,

Thank you so much for your review!

We are delighted to knwo that you had a wonderful stay, enjoying the apartment, location, facilities and services. We hope that you will choose Ona Aldea del Mar when visit Torrevieja again.

Best regards from our team,
Melania Martin
Guest Experience

Omdömet skrevs 17 maj 2017

Vi var 5 personer i åldrarna 15 till 50, lägenheten hade två sovrum ett med dubbelsäng och ett med två separata sängar. En person fick sova i rummet som fungerade som vardagsrum/matsal. Det var inget problem för oss men det idealiska är nog 4 personer. Köket innehöll det vi behövde. Lägenheten var fräsch med vacker omgivning ca 300 meter från stranden. Vid receptionen 50 meter från lägenheten finns tillgång till pool. Mycket trevlig personal i receptionen gav den information vi behövde och ordnade med taxi till flyg mm. Kan varmt rekommendera detta hotell.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack PNorberg
Onahotels, Director de Relaciones con Clientes på Ona Aldea del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 19 maj 2017

Dear PNorberg,

Thank you so much for letting us know your opinion!

Always is a pleasure to know that you have had an enjoyable experience with your family and we hope to receive you soon at Ona Aldea del Mar.

Best regards from our team,
Melania Martin
Guest Experience

Omdömet skrevs 18 november 2016

Väldigt trevlig receptionist. Barnen fick även bada i poolen fast sässongen var över. Lägenheten låg i ett lugnt och lummigt område med gångavstånd till stranden. Det fanns porttelefon till lägenheten så man slapp gå ner och öppna ifall man fick gäster. Vi lagade mat och det fanns det vi behövde för att laga mat. Var det fint väder åt vi på balkongen. Sängarna var lite hårda i min smak. De blev bäddade alla dagar utom söndag. Tyvärr så sakna WIFI.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack ElsaGunnarsson
Onahotels, Director de Relaciones con Clientes på Ona Aldea del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2016

Dear Mrs. ElsaGunnarsson,

On behalf of the whole team, we would like to thank you for the time showing us your impressions about your recent stay in Ona Aldeadel Mar.

On hte one hand, it is such a pleasure for us that you have spent a wonderful time with your family and you have enjoyed the location closed to the sea.

On the other hand, we have taken note about your comments given that they are highly appreciated and thanks to them, we can identify our weak points and at the same time, make improvements in our service.

We remind you that we are at your disposal for anything you may need.

Regards, Ona Aldea del Mar

Omdömet skrevs 3 november 2015 från mobil enhet

Ona Aldea del Mar var ett härligt lägenhetshotell med allt som kan behövas. Kök, badrum, två sovrum och vardagsrum med bäddsoffa. Fin service trots att det var julhelg. Hit kommer vi igen! Föreståndaren Abel var fantastisk och otroligt serviceminded.

Datum för vistelsen: december 2014
Tack Sara S
Onahotels, Director de Relaciones Públicas på Ona Aldea del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 6 november 2015

Kära fru Sara S,

Tack för din tid och för att dela dina åsikter med oss. Vi är glada att du planera din vistelse i vår resort.

Vi är säkra på att alla förslag kommer att hjälpa andra kunder att njuta av sin vistelse på Ona Aldea del Mar ännu mer.

Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka till hotellet.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 18 april 2015

Fin lägenhet , bra service och fantastisk bemötande av receptionisten. Här kan du få hjälp och information om det mesta du undrar över. Hotellägenheterna har bra läge och nära centrum. Man får bra kvalitet till bra pris.

Datum för vistelsen: april 2015
1  Tack Elahe R
Onahotels, Director de Relaciones con Clientes på Ona Aldea del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 23 april 2015

Kära Elahe R,

Tack så mycket för ert varma kommentar vilket innebär en stark motivation för hela laget.
Se till att alla våra kunder har en fantastisk vistelse är vårt främsta mål och vet att vi har uppnått, det är en ära.

Vi vill vara värd dig igen i din framtida besök.
Med vänliga hälsningar,