SPARA 7 US$
Expedia.com50 US$
eDreams53 US$
StayForLong57 US$
Omdömet skrevs 9 juli 2018

Bodde här i 2 veckor, första veckan var ok. Andra veckan katastrof. Är som att bo med kartongväggar, man hör de andra gästerna prata vägg i vägg. Dessutom så in i juli månad är det mer högljudda gäster även efter kl 23 (då regeln är att det ska vara tyst) spec helger var det gap och skratt och ungar som sprang.
Vi har själva småbarn som sover efter kl 21 medan tyvärr vakna dom av allt ljud.
Inte spec barnvänligt för små, finns ingen babychair eller barnsäng.
Standarden är medel, upplevs slitet och ganska ocharmigt.

Rumstips: Passar par eller familjer med äldre barn. Du bör vara ok med högljudnivå.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Elli_LovesTravel
AparthotelFresno, Gerente på Apartamentos Turisticos Fresno, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2018

Dear customer,
Thank you for your comments.
We have personal 24 hours in reception, the receptionist in the night check each hour for corridor in the hotel to keep silence and to insure the rest to our customers.
We have cot for baby, only you had to ask for it in reception.
Sincerely,
Management Apartamentos Turisticos Fresno

Omdömet skrevs 19 november 2016 från mobil enhet

Om du vill ha ett hotell där det är någorlunda tyst på nätterna. Välj inte Fresno. Det är väldigt lyhört och det finns en bar i ena hörnet som skapar mycket oväsen. Receptionisterna är vänliga och hjälpsamma men mot lyhördheten går det inte att göra något åt.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack rolfa338
Omdömet skrevs 1 november 2016

Datum för vistelsen: oktober 2016
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
AparthotelFresno, Director General på Apartamentos Turisticos Fresno, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2016

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Lägenhetshotell ligger nära stranden och gångstråket till Torrevieja hamn. Vi har hyrt där i två omgångar. Det var ganska stökigt på nätterna med gester som kom på nätterna eller gick med Rullväskor i korridoren. Man kan inte prata om ljud isolering, det hördes allt. Men vi kan tänka oss hyra igen med tanke på läge.

Rumstips: Vi valde lägenhet på 4 våningen. Man klarar sig utan bil
Datum för vistelsen: september 2015
Tack SsoSverige
Omdömet skrevs 7 juni 2016

Hotellet ligger väldigt nära stranden 2min bort bara och behagligt avstånd in till centrum massor med restauranger och barer inom gångavstånd.
Hotellet är utrustat som en standard lägenhet i Spanien stor och ljus.
Plus för bra service och bra priser!

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack Thomas S
AparthotelFresno, Gerente på Apartamentos Turisticos Fresno, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2016

Dear guest, Thank you very much for your comment! We hop to be able to receive you again in the near future. Regards, Fresno management.