“Fantastisk”

Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Helt enkelt fantastisk!
Maten och servicen är helt i topp på denna familjeägda restaurang.
Jag fick entrecote (mörrad i 30 dagar), något av det bästa kött jag har fått på länge!
Dom andra i selskabet fik lasagne, pasta carbonara, fettuccine med entrecote och räkor i vitlök. Allt hemlagat och färsk och serverat med värme.
Önskar att vi hade besökt denna restaurang tidigare på semestern då den helt klart är värt mer än bara ett besök.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Claus L

Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

Detta är vår favorit i Torrevieja! Alltid god mat och trevlig personal. Skaldjurspasta och lammlägg äter vi ofta. Har aldrig blivit besvikna!

Datum för besöket: september 2019
Tack ebbagreta
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Besökte restaurangen med 5 vuxna och 5 barn. Mycket trevlig personal, bra meny med tydlig info för allergiker. Priserna ok för att vara i Torrevieja.
Vi beställde pastarätter som rekommenderas varmt. Speciellt ”seafood”. Matbetyget är 4,5 pga den goda smaken och kvalitén. Servicebetyget är 3,5 och dras ner då maten tog ganska långtid trots att det inte var så många gäster och bord/stolar/tallrikar/glas behöver en uppfräschning.

Datum för besöket: juli 2019
Tack maziarn2019
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Beställde grillad seebream enligt menyn men fick en annan fisksort, den var trots allt en ok fisk. Övriga tog pizza, lasagne och pastarätter som var över förväntan. Passade barn och ungdomar bra. Prisvärt och gott.

Mats Lundström, Stockholm

Datum för besöket: augusti 2018
Tack k3mats
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat, fisken var fräsch, pastan färsk och pizzan var god. Servicen kändes professionell och kunnig. Hela sällskapet nöjda!

Datum för besöket: juli 2018
Tack lasseaberg

Resenärer som tittade på el coliseo tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca
Torrevieja, Costa Blanca

Besökt el coliseo? Berätta vad du tyckte!