“Lyckad spontan middag”

Kök: Spanskt
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Personalen var jättetrevlig och hjälpsam. Barnen tog kött och pommes i olika former. Ena sonens kött var lite understekt men det fixade personalen om man ville men sonen var ändå tillräckligt nöjd så det skippade vi. Tapasen vi tog var toppen. Pommes med 8 olika såser passade hela familjen som förrätt. Currysåsen var gudomlig . Vi var där igår och barnen tjatar om att få gå dit idag igen vilket är ett toppenbetyg. Restaurangen ser inte mycket ut för världen men överraskar positivt!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Familjen_FF

Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Trevligt bemötande och mycket goda tapas. Servicen var bra och detta är en restaurang som ger mycket god valuta för pengarna.

1  Tack LarsD1954
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 från mobil enhet

Tapas är mycket bra, en del att välja mellan. är också deras specialitet. Gott vin , Bra läge, snabb service

Tack Mariannne1
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Vi tog en paus från sol och bad och åt en sen lunch här, vi testade tapas menyn som var otroligt god.

Tack AHotti
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Helt okej tapas till ett rimligt pris. Servicen lämnade dock mer att önska och vi fick inte alla tapas vi beställde.

Datum för besöket: juli 2019
Tack simontY3021FX

Resenärer som tittade på Bar Taperia Los Zamoranos tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Bar Taperia Los Zamoranos? Berätta vad du tyckte!