“Kvalité rakt igenom ”

Kök: Belgiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 november 2021 från mobil enhet

Fantastiskt goda lammracks med potatisgratäng. Maken åt biff och var lika nöjd. Bra service, gott vin och en mycket god glass till efterrätt.

Datum för besöket: november 2021
Tack elihol64
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 069)

Omdömet skrevs 17 oktober 2021 från mobil enhet

Bra service och fint läge på restaurangen som ligger precis vid vattnet. Solnedgången syns väldigt bra från restaurangen.

Maten var mycket bra.

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Nathalie W
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Hela familjen blev 110% nöjda. Mysig miljö, trevlig personal och supergod mat! Köttet är bland det mest perfekt tillagade jag har ätit och jag äter mycket kött

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Familjen_FF
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag ätit på i torriveja , kan starkt rekommendera denna resturang. Vi va här ett kompisgäng som ville äta lite finare och blev verkligen inte besvikna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack W660TJvictorl
Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med havsutsikt! Ostronen kanongoda! Väldigt stora mot vad man är van vid! Vi Beställde hummer bisque och carpaccio till förrätt. Carpaccion var fin men saknade aningen salt även hummer bisquen var lite fadd.
Huvudrätterna argentinsk entrecote och fisk.. även här kändes det som om man var lite rädd för salt..
efterrätten mandarinsorbet och creme brulee var STORA!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack VeronicaSjogren

Resenärer som tittade på Restaurant Sunset Beach tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurant Sunset Beach? Berätta vad du tyckte!