“En riktigt lyckad middag”

Restaurant Sunset Beach
Rankad som nr 17 av 692 Restauranger i Torrevieja
Kök: Belgiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 16 augusti 2021 från mobil enhet

Hela familjen blev 110% nöjda. Mysig miljö, trevlig personal och supergod mat! Köttet är bland det mest perfekt tillagade jag har ätit och jag äter mycket kött

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Familjen_FF
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 052)

Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag ätit på i torriveja , kan starkt rekommendera denna resturang. Vi va här ett kompisgäng som ville äta lite finare och blev verkligen inte besvikna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack W660TJvictorl
Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med havsutsikt! Ostronen kanongoda! Väldigt stora mot vad man är van vid! Vi Beställde hummer bisque och carpaccio till förrätt. Carpaccion var fin men saknade aningen salt även hummer bisquen var lite fadd.
Huvudrätterna argentinsk entrecote och fisk.. även här kändes det som om man var lite rädd för salt..
efterrätten mandarinsorbet och creme brulee var STORA!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack VeronicaSjogren
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Bra mat. Bra service . Ett engelsk sällskap på fyra personer skrek ich gav dålig stämning. Ägaren agerade inte. Värdelös restaurang.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack jimboberit25
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Ja precis som vanligt! Bara så gott och så fint upplagt och så trevlig personal! Hummermenuoch menu med oxfile, värt varje öre! Gå dit!!!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 312g_rans

Resenärer som tittade på Restaurant Sunset Beach tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurant Sunset Beach? Berätta vad du tyckte!