“Bra mat!”

Kök: Belgiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa restaurangen jag ätit på i torriveja , kan starkt rekommendera denna resturang. Vi va här ett kompisgäng som ville äta lite finare och blev verkligen inte besvikna.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack W660TJvictorl
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 056)

Omdömet skrevs 6 april 2021 från mobil enhet

Mysigt ställe med havsutsikt! Ostronen kanongoda! Väldigt stora mot vad man är van vid! Vi Beställde hummer bisque och carpaccio till förrätt. Carpaccion var fin men saknade aningen salt även hummer bisquen var lite fadd.
Huvudrätterna argentinsk entrecote och fisk.. även här kändes det som om man var lite rädd för salt..
efterrätten mandarinsorbet och creme brulee var STORA!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack VeronicaSjogren
Omdömet skrevs 27 oktober 2020 från mobil enhet

Bra mat. Bra service . Ett engelsk sällskap på fyra personer skrek ich gav dålig stämning. Ägaren agerade inte. Värdelös restaurang.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack jimboberit25
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Ja precis som vanligt! Bara så gott och så fint upplagt och så trevlig personal! Hummermenuoch menu med oxfile, värt varje öre! Gå dit!!!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 312g_rans
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och trevlig personal. Minus dock för den långa väntetiden för oss, som inte åt hummer. Vi fick vänta en mycket lång tid innan vi fick vår huvudrätt och vi fick säga till personalen, att vi var hungriga innan de kom med vår huvudrätt.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack Magiamatura

Resenärer som tittade på Restaurant Sunset Beach tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurant Sunset Beach? Berätta vad du tyckte!