“👍👍”

Kök: Belgiskt, Internationellt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 19 oktober 2020 från mobil enhet

Ja precis som vanligt! Bara så gott och så fint upplagt och så trevlig personal! Hummermenuoch menu med oxfile, värt varje öre! Gå dit!!!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 312g_rans
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 058)

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö och trevlig personal. Minus dock för den långa väntetiden för oss, som inte åt hummer. Vi fick vänta en mycket lång tid innan vi fick vår huvudrätt och vi fick säga till personalen, att vi var hungriga innan de kom med vår huvudrätt.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack Magiamatura
Omdömet skrevs 28 december 2019 från mobil enhet

Trevlig restaurang med havsutsikt.
Vi åt Tuna Tataki som förrätt och grillad lax som huvudrätt. Tonfisken bland det godaste och laxen en 4:a.
Kommer gärna hit igen.
4,5 stjärnor.

Datum för besöket: december 2019
Tack 418hakann
Omdömet skrevs 2 december 2019

Vi var ett helt gäng på 8 pers och vi alla njöt av maten. Fina linnefukar snygga tallrikar och fint dukat. Seafood salladen var enormt god och stor. Entrecôten var bland de bästa jag ätit. Dom andra åt ostron... supergoda sa dom och även ribsen var super. Pilgrimsmusslorna var utsökta... Det finns en barnmeny och min son gillade burgaren och nutella chokladglassen. Många goda tillbehör fanns också. Blodgrape sorben var utsökt...
Maten var lagom dyr men alla var supernöjda och mätta. Vill ni äta supergott men inte svindyrt så är det klart värt ett besök...

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Ci812
Omdömet skrevs 1 december 2019

Vi gick dit när restaurangen öppnade för att försäkra oss att få bord. Vi åt den mest fantastisk carpaccio man kan önska sig kommer antagligen inte att få en sådan igen om jag inte går dit. Mycket trevlig personal och fin miljö. Kan verkligen rekommendera denna restaurang

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Pesero

Resenärer som tittade på Restaurant Sunset Beach tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurant Sunset Beach? Berätta vad du tyckte!