“Pizza att ta med”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi testade Centroplaya för att ta med mat hem. Vi beställde 3 att pizzor att ta med hem, medan vi väntade så tog vi varsitt glas vin.
Husets via vin var helt ok, kan rekommenderas.
Vi fick pizzorna efter cirka 10 minuter vilket är vad vi förväntade oss. Välj hemma smakade pizzorna ok, men inte mer. De borde varit lite större för att vara prisvärda.
Vi åt Pruciotto och 4 Quesos.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Kinng

Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

God mat, speciellt pizzorna till vettiga priser. Fin utsikt över hav och strand. Trevlig personal. Har menyer på svenska, även om översättningarna kan vara lite sådär :)

Datum för besöket: juli 2018
Tack Micke E
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Då vi bor i närområdet äter vi alltid första måltiden på Centroplaya och har gjort så i nästan 30 år nu! Alltid lika bra mat oavsett vad man väljer, normala priser och trevlig personal!
Deras gambas al ajillo kan verkligen rekommenderas

Datum för besöket: september 2017
Tack natalieeinarsson
Omdömet skrevs 21 mars 2017 från mobil enhet

Vi var fyra personer som alla tog olika maträtter. Ingen utav oss skulle vilja återvända pga kvalitén på maten. Den var smaklös och verkade inte bestå av bra råvaror. Det enda som var gott på min tallrik (åt sjötunga) var gurkskivorna. Annars var vinet väldigt gott och personalen var trevlig!

Datum för besöket: mars 2017
Tack jlovisa
Omdömet skrevs 5 augusti 2016 från mobil enhet

En av de bästa restaurangerna vi varit på under våra två semestrar i Torrevieja!! Trevlig personal, trevlig atmosfär med inte alltför hög musik och supergod mat!! I ett sällskap på 10 personer med mycket blandad smak för mat så var alla överens om att detta var en restaurang vi definitivt kommer återkomma till för att beta av menyn!!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack MalinO76

Resenärer som tittade på Pizzeria Centroplaya tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Pizzeria Centroplaya? Berätta vad du tyckte!