“Super bra”
Omdöme om The Place

The Place
Rankad som nr 208 av 669 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 21 september 2020 från mobil enhet

Vi var 3 par som åt söndagsmiddagen, alla var super nöjda. Bra tillagat kött. Vi kan verkligen rekommendera detta ställe

Tack frohlund

Omdömet skrevs 13 september 2020 från mobil enhet

Mycket god och vällagad mat av en kock som vet vad han gör. Trevlig, serviceinriktad personal, bra viner och kunnig personal som kan sina viner. Priset för denna goda mat och dryck samt bra service är dessutom mycket prisvärt.

Tack nnesjo
Omdömet skrevs 12 september 2020 från mobil enhet

Som alltid väldigt vällagad och god mat.
Till det kunnig sommelier och goda viner så middagen smakar utsökt.

Tack 907mickek
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Dessa hade haft stängt för semester och vi var där första kvällen det var öppet igen och de var inte riktigt förberedda vilket var synd. Det fanns ingen meny på förrätter och både entrecote och potatispure var slut.
De fixade däremot till en tallrik med grillat bröd och sallad som var väldigt gott i sin enkelhet.
Vi åt oxfilé och ryggbiff, perfekt grillat. Bra vinlista med flera olika sorter att välja mellan.
Bara en servitör som sprang benen av sig men gav ändå bra service och uppmärksamhet.
Det enda märkliga var att borden stod väldigt tätt så vi åt i princip middag ihop med grannbordet. De var dock väldigt trevliga så det var en oväntad bonus.

Tack jelenam06
Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! Spanien möter Skandinavien Toppenupplägg på menyn och trevlig personal! Rekommenderar den goda entrecoten, Gott vin och smarrig irishcoffee.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack H1851OXlindad

Resenärer som tittade på The Place tittade också på

Besökt The Place? Berätta vad du tyckte!