“Utökad meny som inte gör er besvikna”
Omdöme om Robban's Kök & Bar

Robban's Kök & Bar
Rankad som nr 260 av 681 Restauranger i Torrevieja

Plankstek, vin, kaffedrinkar och service top-notch. Bästa tänkbara kryddning, mört kött, till det rätt avvägt vin och kaffedrinkar med smakfull mix. Klockrent!

Datum för besöket: april 2021
Tack grupp252

Omdömet skrevs 6 maj 2021

Kände oss så välkomna! Beställde hamburgare varav en med kyckling. Så otroligt goda! Bästa burgarna vi ätit på länge! Och Pommesen var perfekt! Återkommer vi? Ja utan tvekan!!!

Datum för besöket: maj 2021
Tack monikalK7249RI
Omdömet skrevs 17 april 2021

Robbans är namnet på ett liten trevlig restaurang som har är en väldigt bra upplevelse att hänga på när man ska äta en bit mat, prata med Skandinaver och se en bra match.
Stefan och hans fru är väldigt tillmötesgående, service minded och serverar mat till rimliga priser.

Är det för varmt inomhus så kan man äta på den nybyggda terrassen på gatan.

Datum för besöket: februari 2021
Tack I8578KRmariob
Omdömet skrevs 30 september 2020 från mobil enhet

Mycket bra mat, vi åt grekisk sallad och angusburgare då planksteken tyvärr var slut. Trevlig personal och gemytlig stämning!

Datum för besöket: september 2020
Tack W8270MXdanielp
Omdömet skrevs 5 januari 2021 från mobil enhet

Datum för besöket: december 2020

Resenärer som tittade på Robban's Kök & Bar tittade också på

Besökt Robban's Kök & Bar? Berätta vad du tyckte!