“Bäst i Torrevieja!”

Kök: Spanskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Över alla år vi varit här så har vi missat den här restaurangen. Den Absolut bästa i Torrevieja. Trots mycket folk så fungerade servicen bra. Lite väl fåordiga när vi kom, så man visste inte riktigt om de uppfattat budskapet. Boka! Det gjorde vi och då får man förtur. Vi delade på lätt halstrad tonfisk till förrätt och åt sedan Sirloin och saltinbakad fisk till huvudrätt. Mycket bra! Bästa köttet i stan.

Tack UlfM575

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe som till skillnad från resten av stadens turistfällor har trevlig atmosfär och god mat.

Tack robindoylee
Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Riktigt god mat och fantastisk service! Hett tips för alla som besöker Torre. Men som fler skriver, gå inte i tapasfällan till förätt. Vi åt en jättegod köttbit till varmrätt som stektes vid bordet, tips!

Tack Relax722136
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

El meson de la costa

Finns bara ett ställe i hela torrevieja där nos kall äta på om det så är en gång .

Ett fantastiskt ställe med mat och personal .

Allt är till 190% fantastiskt ställe .

Gå hit NU

Tack Patrik A
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Maten var verkligen god. Men se upp för tapas-fällan, varje tapas kostar som varmrätt. Följer man kyparens rekommendation så får man 6-7 tapas a 17 euro, blir väldigt dyrt. Se även upp för bröd-fällan, brödet är inte gratis.

3  Tack Per-Arne E

Resenärer som tittade på El Mesón De La Costa tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt El Mesón De La Costa? Berätta vad du tyckte!