“En restaurang som tar 1:a”
Omdöme om Restaurante Habitus

Restaurante Habitus
Rankad som nr 25 av 671 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

En restaurang som tar 1:a platsen i Torrevieja. I kväll provade vi deras Tryffel Hamburgare. Allt annat får kallas något annat: detta är en smakupplevelse utöver.. Hamburgare med stort H. Dessutom linnedukar och serveras med vita handskar. Fantastiskt atmosfär och bra vinlista. Ännu en 5 ***** till Habitus i Torrevieja.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 418hakann
restaurantehabitus, Gerente på Restaurante Habitus, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2020

Muchísimas gracias Hakann!

Omdömet skrevs 26 januari 2020

Här kan man prata om hög kvalite på allt inkl toaletten.
Personal var snabb, bra rekommendationer och en mycket bra måltid
Hit kommer vi gå igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 48 464 946
restaurantehabitus, Gerente på Restaurante Habitus, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2020

Muchísimas gracias por la valoración y comentario !!!!

Omdömet skrevs 25 oktober 2019

Vi hade läst om menyn de hade på hemsidan. Något meny alternativ fick vi inte förrens vi frågade. Maten var bra och servicen inget att klaga på. Satt på innegården.

Tack Jeanette B
restaurantehabitus, Gerente på Restaurante Habitus, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2019

Muchas gracias por su comentario Vacker.

Querría saber más respecto a que no teníamos el menú como bien dices.

Gracias!

Omdömet skrevs 16 oktober 2019 från mobil enhet

Habitus hade arrangerat ett trevligt u-bord för oss alla. Vi hade föranmält de olika önskemålen och serveringen fungerade fint trots att det var ett antal varianter på menyer. God mat serverat på ett mycket smakfullt sätt - och till slut en nota som var överraskande överkomlig! Ett trevligt och modernt tillskott i utbudet av restauranger i Torrevieja!

Tack Calle47
restaurantehabitus, Gerente på Restaurante Habitus, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2019

Muchísimas gracias por su valoración y comentario tan bueno! Esperamos volver a veros muy pronto!

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Ny öppnat och riktigt fint Fantastisk god förrätt, friterade duck in pancobread, sjötunga till middag som var god! Dom andra åt till förrätt kronärtskocka med musslor, rintigt gott, huvudrätt laxJättegod efterättMycket trevlig personal, vi blev bjudna på cava när vi komm! Kan verkligen rekommenderas!

Tack 312g_rans
restaurantehabitus, Gerente på Restaurante Habitus, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2019

Muchas gracias por su comentario Rans!

Resenärer som tittade på Restaurante Habitus tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurante Habitus? Berätta vad du tyckte!