“Pizza”

Boka bord
mån 14/6
20:00
Rankad som nr 36 av 681 Restauranger i Torrevieja

Vi åt pizza och bland den bästa jag ätit i Torrevieja. Så god. Vi kommer att äta där fler gånger när vi är här.

Datum för besöket: maj 2021
Tack C5997ZMhelene
Marianna P, Direttore generale på Ristorante Pizzería Los Padrinos, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

tack för besöket, vi är glada att du gillade pizza, vi väntar på dig igen ... personal los padrinos

Omdömet skrevs 28 november 2020 från mobil enhet

Very good pizza and pasta. Nice stab! Jättegod pizza och trevlig personal. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för besöket: november 2020
Tack marielouiseh396
Marianna P, Direttore generale på Ristorante Pizzería Los Padrinos, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2020

thanks for visiting, everything is good thanks you are part of our family

Omdömet skrevs 18 november 2020 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade denna restaurang av våra vänner. Vi beställde skaldjurspasta och pizza. Båda var fantastiskt goda! Skaldjuren var fräscha, pizzadegen frasig och jättegod. Vi kommer absolut att komma tillbaks!

Datum för besöket: november 2020
Tack Helena-on-the-road
227mariannap, Direttore generale på Ristorante Pizzería Los Padrinos, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2020

thank you for choosing us, we are a family-run restaurant we try to make you taste Italian products successfully. thanks los padrinos staff

Omdömet skrevs 28 oktober 2020

Hade läst de positiva recensionerna innan vi gick dit, vi vill instämma i det som tidigare skrivits, maten smakar hemlagat från grunden, jättegott, vi kommer att gå dit igen.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack mia653
227mariannap, Direttore generale på Ristorante Pizzería Los Padrinos, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2020

thank you for the visit, i recommend everyone to check the reviews before entering a restaurant, tripadvisor did not disappoint, thanks los padrinos staff

Omdömet skrevs 13 september 2020

Här hittar du riktigt bra Italiensk mat lasagne, spagetti, tagliatelle m.m Ägarna är mycket trevligt och serviceinriktade. Jag kan verkligen rekommendera det här stället.

Datum för besöket: september 2020
Tack Getaway323647
227mariannap, Direttore generale på Ristorante Pizzería Los Padrinos, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

thank you for visiting our customers are part of our family and as such they should be valued, excellent first courses? yes, our reviews say so .. staff the godfather

Resenärer som tittade på Ristorante Pizzería Los Padrinos tittade också på

Besökt Ristorante Pizzería Los Padrinos? Berätta vad du tyckte!