“Underbart god mat! ”
Omdöme om La Atmosfära

La Atmosfära
Rankad som nr 2 av 669 Restauranger i Torrevieja

Åt carpaccio och oxfilé, sjukt gott! Rekommenderas starkt ✨✨✨✨✨
La Atmosfära är ett måste att besöka!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Robinhelgesson

Fantastiskt mat och fantastisk service. Då jag med en del av familj besöker Torrevieja ofta så kommer detta bli ett standardställe framöver!

Tack victorialN3486NF
Omdömet skrevs 16 september 2020

Riktigt god och vällagad mat. Gott vin och drinkar. Jätte fin service. En av de bästa restaurangerna i Torrevieja. Kan varmt rekommenderas.

Tack 938camillah
Omdömet skrevs 12 september 2020

Underbart goda Stenugnsbakade pizzor av lyx kvalitet. Det serverades även pizzasallad. Rekommenderas varmt

Tack Dreamer223112
Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Mycket bra torskrygg och en riktigt god alkoholfri drink till.
Bra pizza, trevligt ställe som vi gärna återkommer till.

Tack X7492KSannag

Resenärer som tittade på La Atmosfära tittade också på

Besökt La Atmosfära? Berätta vad du tyckte!