“Gött”
Omdöme om Lille Svensken

Lille Svensken
Rankad som nr 170 av 685 Restauranger i Torrevieja

Ja det var inte så dåligt, riktigt bra, smakade göttoch personalen trevlig, kommer tillbaka så klart

Datum för besöket: maj 2021
Tack 312g_rans

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Super god mat, trevligt bemötande. Supergod Sangria. Maten är 10 poäng. Jag kommer att gå tillbaka många gånger.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack hhhhelene11
Omdömet skrevs 28 januari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt bra ställe för lunch eller middag Serverar hemlagad skandinavisk mat Kåldolmar,sjötunga Walesiska, Smögen toast , Lövbiff osv Ny meny varje vecka stängt måndagar o tisdagar Öppet övriga dagar 13-21 Ett måste när man vill ha lite hemkänsla KANONBRA
Glöm inte att boka Relativt litet ställe
Alltid fullt o man förstår varför

Datum för besöket: januari 2020
Tack Jorbing
Omdömet skrevs 24 december 2019

Det var fullt på restaurangen på julafton 2019 för att äta en klassiker, svenskt julbord. Det mesta kanske allt var hemlagat med bra variation. Visst kan någon önska mer för att vara nöjd. Jag tror att de flesta gick därifrån mätta och glada. Många gäster och en begränsad yta så viss kö uppstod. Solen sken och att få vänta gjorde inget för oss. Vi kommer tillbaka för att äta igen. Har ingen uppfattning om hur det ser ut andra dagar.

Datum för besöket: december 2019
Tack 914klasg
Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Normalt en kött och en fiskbaserad rätt incl dryck för € 10.50 - 12.50. Vissa dagar specialmenyer, med varierande priser, ring alltid och beställ bord då det är få platser, speciellt om man behöver sitta inomhus.

Datum för besöket: december 2019
Tack jana719

Resenärer som tittade på Lille Svensken tittade också på

Besökt Lille Svensken? Berätta vad du tyckte!