“Jättefint lägenhetskomplex”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Peter S
1 omdöme
“Jättefint lägenhetskomplex”
Omdömet skrevs 21 oktober 2020 för en vistelse i oktober 2019

Mycket fin lägenhet, finns alla bekvämligheter väutrustat kök, bekväma sängar och en trevlig uteplats med fina utemöbler!
Pool på området finns också.
Dessutom finns det många trevliga restauranger inom gångavstånd.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Carlos D
1 omdöme
“Modern och bekväm semesterlägenhet nära stranden.”
Omdömet skrevs 10 september 2020 för en vistelse i december 2019

Läget är perfekt för en bra semester med närhet till en väldigt populär strand. Närhet även till stor matbutik med varierad sortiment. Lägenheten har tillgång till tre fantastiska pooler, gym och egen parkeringsplats under tak. Lägenheten är modern inred och har egen uteplats där man kan ligga och sola.
Vi varmt rekommenderar den här semesterlägenhet.

Datum för vistelsen: december 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera