“Maten hos Roosvalls är helt OK men håller inte riktig den klass man förväntar sig av deras egen bedömning.”
Omdöme om Roosvall's

Roosvall's
Rankad som nr 105 av 697 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Idag var vi på Roosvalls och åt deras Påsbuffe’. För att utge sig för att laga svensk och spansk mat, saknades det nog det mesta tyvärr. Deras upplägg av en buffé är väldigt amatörmässigt i min mening, ja jag är nog rätt hård i min bedömning eftersom jag nog är sk. ’Yrkesskadad’ och ätit på de bästa av Restauranger och upplevt det mesta. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam, men saknar nog erfarenhet av både dukning, uppläggning och för att inte tala om logistik. Lokalen och dess möblering behöver ses över, alldeles för stora bord och stolar för en sådan liten lokal. Det blir väldigt trångt även om alla gäster försöker att hjälpas åt vid en sittning. Synd på en annars mycket trevlig restaurang. Vi har varit där ett flertal gånger och vill egentligen inte klaga på deras ’a la carte mat, men buffé är inte deras starkaste sida.

Tack TorreviejagunSan

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Roosvalls är ett bra ställe, trevlig miljö, trevlig och snabb personal, bra organisation, och lägg därtill ett bra kök som lagar god mat.

Tack Rolf F
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Middag på kvällen. A la carte. Trevliga och fräscha lokaler och uppmärksam service. Maten var god även om den inte hade wow-faktor. Modern svensk mat med spanska råvaror tyckte vi kändes som restaurangens signum. Priserna i högre spannet med spanska mått. Värt ett besök.

Tack DanBrundin
Omdömet skrevs 7 mars 2018 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt ställe med riktigt god mat och uppmärksammad personal! Åt en lunch idag och den var verkligen bra! Vilken salladsbuffe, den gick inte av för hackor! Det hade nästan räckt med bara den Varmrätten riktigt bra, hit går vi gärna igen, kanske för att testa och äta en kväll

Tack Göran S
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

En trevlig lokal och med en mycket bra service.
Menyn har mycket gått att erbjuda men tyvärr håller inte sedan maten den önskade nivå.
Väldigt små portionen och mycket varierande kvalitet på kött råvaran.
Även lunchen har en fantastisk sallads buffé men varmrätten är inte ok, ärtsoppa med hårda ärtor i och mycket lös utan smak och kalla pannkakor.
Maten bör komma upp i samma nivå som servisen.

Tack Mikael O

Resenärer som tittade på Roosvall's tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Roosvall's? Berätta vad du tyckte!