“Rekomenderas”

Restaurante Luz de Mar torrevieja
Rankad som nr 82 av 692 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Mycket god mat och bra service, samt fin utsikt över stranden på Playa del Locos. Vi åt den kalla andalusiska soppan Gazpacho, krämig soppa med kungsräka, bröd med aioli och tomatröra samt entrecote och gratinerad potatis. Till det rött vin.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Rollex52

Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Ligger vackert vid strandkanten. Serverade god friterad bläckfisk till förrätt. Valde grillad havsabborre till huvudrätt vilken varmt rekommenderas. Lite tråkigt var att maken valde en annan grillad fisk och den kom ut med precis samma upplägg som havsabborren. Men även den var mycket god. Bra service. Hit kommer vi komma igen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Anna N
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Härligt läge på stranden och med service på topp. Det kändes att man månade om sina gäster. Ett par njöt av paellan med kyckling, god arom om än en aning mycket sälta i vår smak. En njöt av sin sjötunga a la plancha och en lammkotletter. Lyckad utekväll.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack ChristerPihl
Omdömet skrevs 15 oktober 2019 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på fem personer. Förrätterna var inga höjdare. Huvudrätterna var bra. God grillad fisk. Smakrik paella och god glutenfri pasta bolognese.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack Enberg
Omdömet skrevs 24 april 2019 från mobil enhet

God mat. Snabb och bra service. Fantastisk utsikt. Nära havet. God fisk rätt, god pizza. Medel prisnivå. Man kan sitta inomhus och utomhus. Fräsch toa.

Datum för besöket: april 2019
Tack 735christinaa

Resenärer som tittade på Restaurante Luz de Mar torrevieja tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Restaurante Luz de Mar torrevieja? Berätta vad du tyckte!