“Bra läge för att utforska kusten”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Oasis Beach-8

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
TripAdvisor-medlem
1 omdöme
“Bra läge för att utforska kusten”
Omdömet skrevs 23 september 2017 för en vistelse i september 2017

Jättefräscha lägenheter i lugnt läge. 10 min till affären och centrum och ytterligare 10 till stranden. Fint och rent poolområde. Härlig takterass som skulle haft en lougehörna för då hade vi tillbringar tiden där. Ingen direkt access till poolen om man har små barn som rymmer. Fanns allt som behövdes i köket även tabs till diskmaskinen. Tack för härliga dagar, vi kommer tillbaks.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Omdömet skrevs 2 september 2016 för en vistelse i augusti 2016

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: El apartamento
Gillade minst: La ubicación
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera