“Superställe! Vi var 7 st som”

Harry´s Lounge&Kitchen
Rankad som nr 5 av 692 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Superställe! Vi var 7 st som åt, all mat som kom in var smakrik och vällagad. Personalen jättetrevliga, och en extra eloge till kocken! Mysigt och hemtrevligt, vill ni ha det lilla extra, gå dit på fredagar, då med live-musik, toppen! Bästa restaurangen i Torrevieja. Vi kommer snart igen.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Lillan B

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Fantastisk mat och service, absolut den bästa restaurangen vi har besökt i Torrevieja. Superfin innegård, bra service och härliga ägare! Kan varmt rekommendera.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 232pernillab
Harry W, Other på Harry´s Lounge&Kitchen, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2021

Tack så hemsk mycket:-)))))) hoppas ser snart igen❤️ Hälsningar Merja o Harry

Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

2 ggr åt jag där och fick båda gångerna riktigt bra mat. Servicen var utmärkt. Kan rekommendera stället. Glenn

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Z903EVglenng
Omdömet skrevs 22 april 2021

Var på Harrys och åt en fantastisk god paella där alla smaklökar blev tillfredsställda. Ni måste prova.!!! Har varit där många gånger och är alltid nöjd. Mycket trevlig personal och mycket mysig restaurang som inbjuder också till nya bekantskaper då atmosfären är så tillåtande. Så det blir många samtal mellan borden. Kan varmt rekommendera Harrys.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack marinakK5454VF
Omdömet skrevs 29 mars 2021 från mobil enhet

Överrasknings födelsedags middagen blev så lyckad ...
God mat ,dessert och gott vin där till ☀️☀️☀️☀️☀️
Trevlig personal som servade oss på bästa sätt . Rekommenderar att besöka om ni inte redan gjort det

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack 167malinb

Resenärer som tittade på Harry´s Lounge&Kitchen tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Harry´s Lounge&Kitchen? Berätta vad du tyckte!