“Trevlig och barnvänlig restaurang”

Harry´s Lounge and Kitchen
Rankad som nr 4 av 697 Restauranger i Torrevieja
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig resturang med superservice och väldigt god mat! Barnvänligt! Kan varmt rekommendera det här stället Toppen!

Tack ia2073

Omdömet skrevs 11 mars 2018

Vi var 6 personer och måste säga att bättre mat och service får man leta efter. Vi kommer tillbaka . Missa inte detta ställe när ni är i Torrevieja .

1  Tack Lisa N
Omdömet skrevs 10 januari 2018 från mobil enhet

Vi vart lite besvikna på detta ställe, alldeles för högt betyg till vad det borde vara.
Inget fel på varken mat eller service men ska man vara bland dom bästa så får man nog snäppa upp klassen lite.
Vi vart klart besvikna på stället.

Tack Jan-Olov B
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service. Personal och ägare är mycket trevliga. Vi var där två ggr under vår vistelse här och andra gången var vår sista kväll som vi ville vara säkra på att få en bra kväll. Då valde vi Harrys som vi blev så nöjda med vid vårt första besök.

Tack Xtrem66
Omdömet skrevs 8 januari 2018 från mobil enhet

Mycket god mat. Otroligt fin service. Trevlig personal! Vi kommer gärna tillbaka nästa gång och vi kommer att rekommendera er till vänner!

Tack Marina L

Resenärer som tittade på Harry´s Lounge and Kitchen tittade också på

Torrevieja, Costa Blanca

Besökt Harry´s Lounge and Kitchen? Berätta vad du tyckte!