“Bästa indiska maten i Calpe”
Omdöme om Punjabi Curry

Punjabi Curry
Rankad som nr 7 av 383 Restauranger i Calpe
Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Underbar å vällagad indiskmat. Vänligt bemötande och alltid villiga att ordna specialmat om så önskas.

1  Tack karinrevedal

Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

Alltid ett vänligt bemötande. Äter gärna och ofta på Punjabi när jag är i Calpe. En favorit är Murg Mango.

1  Tack Renée T
Omdömet skrevs 3 maj 2018 från mobil enhet

En av de bästa indiska restaurangerna jag varit på. Fantastisk service, äkta Punjabi mat. När man beställer så kommer de in o man får smaka på såsen o bestämma om den är bra, ska vara starkare eller svagare. Har säkert ätit där 30 gånger de senaste 3 åren

Tack Kent R
Omdömet skrevs 12 maj 2017 från mobil enhet

Mycket gott, trevligt, flexibelt! Lätt att välja hur starkt kryddad maten skulle vara, lätt att välja bort vissa kryddor. Kul personal

Tack Li O
Omdömet skrevs 17 juni 2014

Har besökt denna lilla indiska restaurang med utomhusservering två gånger med stort sällskap den senaste veckan, och alla 11 släktingarna som var med var mycket nöjda. Mycket gott att välja på menyn för alla smaker. När vi have svårt att bestämma oss, satte personalen ihop en provsmakningsmeny för oss så att vi fick prova på massor av goda rätter som vi troligen annars aldrig hade vågat oss prova på. Trevlig och tillmötesgående personal, som tipsar om passande tillbehör och dryck. Det blir nog ett besök till innan vi åker härifrån.

4  Tack PGanger

Resenärer som tittade på Punjabi Curry tittade också på

Calpe, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

Besökt Punjabi Curry? Berätta vad du tyckte!