“Gott & trevligt!”
Omdöme om Kanaiia Centro

Kanaiia Centro
Rankad som nr 15 av 382 Restauranger i Calpe

Jättegod mat till alla i sällskapet. Mycket bra och vänlig service. Trevlig miljö. Rekommenderas varmt.

Tack Anna B

Omdömet skrevs 28 augusti 2018 från mobil enhet

Vi gick in på TripAdvisor för att hitta en bra restaurang. Detta är en oerhört positiv upplevelse både gällande service och mat.
Vi beställde fyra olika rätter som vi delade: helt fantastiskt!!! Servicen likaså ! Denna restaurang rekommenderar vi varmt!!

Tack Nina G
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Rekommenderar varmt denna restaurang. Den har allt; god mat, utmärkt service, bra priser i en modern och trendig miljö..

Tack susanna643
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt god mat igenom alla tre rätterna, utmärkt service hela kvällen och en härlig miljö. Dessutom prisvärt. Vad kan man mer begära när man skall avnjuta en speciell middag med kära familjen och goda vänner. Vi kommer gärna tillbaka.

Tack Åke R
Omdömet skrevs 5 maj 2018 från mobil enhet

Inredning är modern med annorlunda konst. Maten känns också modern o fräsch. Spara gärna lite plats för deras desserter, enhetspris som är klart överkomligt!

Tack Kent R

Resenärer som tittade på Kanaiia Centro tittade också på

Calpe, Costa Blanca

Besökt Kanaiia Centro? Berätta vad du tyckte!