2 personer tittar på det här hotellet
SPARA 12 US$
Priceline100 US$
StayForLong101 US$
Omdömet skrevs 2 november 2016

Tredje gången jag och hustrun bor på detta hotell andra gången dottern och hennes familj bor där och vi är så nöjda med service med mera.
Då vi valt att ha helpension alla gånger vi bott där och maten är mycket bra.
Rekommenderar med nöje detta hotell på grund av detta dessutom är närheten till Poniente Beach ytterligare en orsak till att vi säkert kommer att boka där igen

Rumstips: rum finn med havsutsikt
Datum för vistelsen: september 2016
Tack Valter D
RH-HotelsBenidorm, Manager på Hotel RH Corona del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2016

God eftermiddag Valter D,

Tack än en gång för att föra din familj att välja vårt hotell.

Vi är mycket glada över att höra hur mycket du njuta av hotellet och hoppas att se dig snart,

Hälsningar

Marta Gomez - Chef

Hotel RH Corona del Mar

Omdömet skrevs 19 november 2015

Vi har tidigare bott på RH Corona Del Mar och trivdes utomordentligt bra.
Närheten till Poniente Beach är också något som gör boendet bra.
Vi hade helpension som förra gången vi var där och maten är helt enkelt förträfflig. så detta hotell rekommenderas varmt. Att vi inte bokat havsutsikt var en miss :)

Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack Valter D
RH-HotelsBenidorm, Manager på Hotel RH Corona del Mar, svarade på det här omdömetSvarade 23 november 2015

Hej Loket1,

Tack för att du väljer att stya med oss en gång på Hotel RH Corona del Mar.

Jag är glad att du planera din semester på Hotel, Hope se dig snart igen,

Vänliga hälsningar

Marta Gomez

Hotel RH Corona del Mar

Omdömet skrevs 27 november 2013

utmärkt hotell med bra läge med närhet till både strandpromenad och gamla stan, trevlig personal. Rent och fint. Bra mat. enda negativa är att utomhuspoolen inte är uppvärmd vilket man kunde gjort med solpaneler.

Rumstips: försök få ett rum mot söder om ni reser på vintern
Datum för vistelsen: november 2013
Tack Tommy L
Omdömet skrevs 7 november 2013

Ett mycket prisvärt hotell, vi hade helpension och maten var förträfflig. Att det var väldigt nära stranden var bra, efter en promenad på ca 10 minuter så var man i Old Town.
Det var också underhållning i baren varje kväll.

Datum för vistelsen: oktober 2013
1  Tack Valter D
Omdömet skrevs 31 oktober 2013 från mobil enhet

Otroligt trevligt hotell, andra gången vi är här och vi tänker komma tillbaks fler gånger. Personalen är mycket trevliga, allt från städare, servitörer och receptions personal. Hälsar hela tiden på ett glatt och positivt sätt. En extra stjärna till den manlige receptionisten som jobbar natt. Vi blir så väl bemötta!
Rummen är bra, med härlig utsikt över havet, maten är varionsrik och god, dock efter 9 dagar blir det lite upprepning....

Bästa hotellet vi bott på i Benidorm! Kan verkligen rekommendera! Läget är toppen.
Två saker att förbättra, wi-fi fungerar dåligt på rummen och gymmet skulle verkligen behöva en renovering.

Datum för vistelsen: oktober 2013
1  Tack BTF77