Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Destinia.com
eDreams
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

Hotellet gjorde ett bra jobb i tillmötesgående oss ( två audults och två små barn) i ett stort rum med den arrangemang för sängar som vi ville ha. Är utomhuspoolen också fantastiskt för små barn, och havet är rätt framför hotellet. Bra och generös frukostbuffé.

2  Tack boupolp
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.ie. Visa original
Grupo Bali Benidorm, Atención al cliente/recepción på Gran Hotel Bali - Grupo Bali, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2020

Estimado Huésped

Muchas gracias por dejarnos una valoración . Nos alegra saber que su estancia fue agradable en términos generales, no obstante sentimos no haber podido cumplir en algunas áreas con sus expectativas.Esperamos poder volver a verle en un futuro cercano

Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Fint hotell men personalen kunde varit mer serviceinriktad. Efter vi checkade in på rummet kom 4 städerskor in efter 5 min för att tydligen byta gardiner. Engelska förstog dom inte.
Vi valde all inclusive men allt ingår tydligen inte i Hotel Balis inclusive utan då fick man betala tillägg. Poolhanddukar ingick inte. Man fick lägga 15 euro deposition per handduk för att sedan vid tillbakalämning endast få tillbaka 10 euro. Vill man åka längst upp för att fota den fantastiska utsikten kostar det 2.50 euro trots man är hotellgäst. Mycket små sådana här saker som gör en lite irriterad. Man har ju trots allt betalat för sin hotellvistelse. Mat okej. Frukosten kunde dock varit mer varierad. Det som serverades var typisk engelsk frukost. När vi besökte hotellet var endast restaurangen på bottenplan öppen. Fruktansvärt hög ljudnivå! Man får nästan skrika till varandra om man vill prata. Även stökigt. Servicen kunde även där varit bättre.
På hotellet bodde mest äldre spanjorer, som även fick bättre service än oss andra turister, vilket framgår av andra omdömen här. Fin havsutsikt från rummet vi hade. Städning okej. Kommer inte återvända.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack W1165TQcarolineg
Grupo Bali Benidorm, Atención al cliente/recepción på Gran Hotel Bali - Grupo Bali, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Estimado Huésped

Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo a dejar una valoración . Sentimos profundamente no haber podido estar a la altura de sus expectativas . Hemos tomado nota de todos los puntos mencionados y nos lo hemos tomado todo muy en serio para que no se repita. Ademas vamos a hacer una remodelacion de diferentes departamentos . Una vez mas me gustaría disculparme en nombre del Gran Hotel Bali .

Omdömet skrevs 1 juni 2016

Hotellet var bra, som sagt riktigt stor (över 700 rum), 2 stora pool, spel hall, cafeteria, kläder butiker, 2 st dans ställe, 2 matsal, 7 hissar varav 2 med utsikt utåt.
Frukost och middag var ok, nästan samma mat varje dag, ok men kunde vara bättre, bra wifi vid hela reception område, du får betala för wifi på rummet om du vill ha den där. Flera rest. mitt emot hotellet, bra priser, bra drinkar (särskild Chila och servitören Luigi, mycket trevligt). Taxi var billigt tyckte vi, vi åkte 4st till och från hotellet till centrum för under 10€.

Rumstips: Vi valde bada i den lilla stranden "Cala" ist. för de stora Poniente och Levante.
Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack Carlos S

Omdömet skrevs 30 december 2015 från mobil enhet

Otrevlig personal som ger olika uppgifter beroende på vem i personalen man pratar med. Maten var kall och ofräsch. Mjöliga ägg, gamla grönsaker etc. Vi blev även smygfotograferade utav gympersonalen när vi gymmade där. Dem tog även betalt för wifi som inte fungerade. Vi är grovt missnöjda och kommer aldrig att bo inom den här kedjan igen.

Datum för vistelsen: december 2015
5  Tack Max T

Omdömet skrevs 3 juli 2015

Stort hotell som ett galleri, mycket oväsen i matsalen och vid poolen.Vi gick varje dag till stranden.Rummen från 80-talet.Bodde på våning 35,fin utsikt.Kvällsunderhållning till midnatt hördes till våningen oavsett vi hade dörren stängd.Som tur bodde vi där bara 2dgr

Rumstips: Fråga om de har nyrenoverade rum
Datum för vistelsen: juni 2015
Tack monalisa1000