“Ej tillmötesgående personal”
Omdöme om Spasso

Spasso
Rankad som nr 130 av 989 Restauranger i Benidorm
Kök: Italienskt
Bra för: Barhäng, Familjer med barn, Affärsmöten, Större grupper, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Jätteäcklig torr pizza , min man åt lasagne som bestod av en skinkskiva och lite pasta. Finns mkt bättre restauranger här . Gå inte dit

Datum för besöket: augusti 2021
Tack marianJ3140ZP

Omdömet skrevs 3 augusti 2019 från mobil enhet

Var med familjen och badade på stranden nedanför. Perfekt lunchmat till bra priser och bra service.
Behöver man svalka sig med en dryck så passar en Granizado Limon för 4€ perfekt. Lasagnen väldigt god. Varit här ett par gånger nu :)

Datum för besöket: juli 2019
Tack 901perv
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Spasso är en italiensk restaurang med utmärkt läge längs Levantestranden, nära den gamla staden. Spasso lär betyda "kul" på italienska, fast särskilt kul känns inte stället en söndag eftermiddag i början av juli, snarare väldigt likt alla de andra strandhaken. Min caesarsallad serverades käckt på en långsmal tallrik, men var i övrigt ganska tam trots den generösa mängden dressing. Och de där stora tomaterna var väl ändå ett inslag som normalt saknas i receptet. En 4:a för läget, ett minus för salladen och för att isen saknades i glaset.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Robert A
Omdömet skrevs 26 juni 2018

Bedrövligt utbud och service. Otrevlig personal och höga priser. Välj något annan krog att ha kul pa.

Datum för besöket: juni 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
1  Tack 320steja
Omdömet skrevs 7 februari 2018 från mobil enhet

Vi beställde lunchmeny för 10€ och min caprece-sallad var inte mycket att hänga i julgranen. Personalen trevlig men den kvinnliga servitrisen gick runt med vinterjacka och halsduk inomhus när hon serverade. Då tycker man väl att man bara kan höja temperaturen? Beställde risotto med musslor, musslorna gick inte att äta pga sand och sjögräs och min killes "lasagne" smakade inte bra den heller.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Bianca O

Resenärer som tittade på Spasso tittade också på

Benidorm, Costa Blanca

Benidorm, Costa Blanca

Besökt Spasso? Berätta vad du tyckte!