“Strandnära lugn”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Åkersberga, Sverige
2 omdömen
“Strandnära lugn”
Omdömet skrevs 23 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Mycket trevligt radhus, perfekt för barnfamiljen. Närmsta stranden ligger verkligen runt hörnet. Nu var vi där under lågsäsong så det var inte mycket som var öppet, men kan tänka mig att det är mer liv och rörelse under högsäsong.
Vill man ha lugn och ro med nära till havet så är detta perfekt!

Datum för vistelsen: oktober 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 31 2018
Tack så mycket och välkomna tillbaka!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera