Omdömet skrevs 29 juni 2016

Rumstips: Med utsikt
Datum för vistelsen: juni 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med Amoma.com
Omdömet skrevs 5 mars 2016 från mobil enhet

Jag vill verkligen rekommendera detta hotell. Fantastiskt bra läge mitt på Gran Via. Det är gångavstånd till det mesta man vill göra som turist tex Pradomuseet och el Retiro. Sköna fräscha rum med liten balkong. Hjälpsam personal. Trafiken utomhus stördes vi inte alls av som några skrivit. Tyvärr kom jag aldrig iväg till gymmet även om det var en anledning till att jag valde just det här hotellet. Frukosten var supergod ( om än lite dyr) med kaffe latte, många frukter och omelette och goda croissanter.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack Partysara
Omdömet skrevs 9 oktober 2014 från mobil enhet

Vi bodde här 3 nätter under februari 2014. Hotellet har ett perfekt utgångsläge för att utforska staden. Nära till restauranger och uteliv (nattsömnen blev ej störd). 5 min gångväg till Metron. Personalen var trevlig och rummen var fräscha och fina. Väldigt nöjd med vårt hotell val i Madrid.

Datum för vistelsen: februari 2014
3  Tack Niklas_Malmoe
Omdömet skrevs 27 maj 2014

Mycket fint hotell med fräscha och lagom stora rum perfekt beläget på Gran Via. Härlig frukostbuffe med färsk frukt och nypressad apelsinjuice. Takterassen och baren var mycket trevlig. Servicen var bra och personalen trevlig. Ca 10-15 min med taxi från flygplatsen.
Rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack Kleo2014
Omdömet skrevs 12 maj 2014

Om du vill bo mitt i centrum är detta hotell fantastiskt. Rent och fräscht och trevlig personal. Vi hade en liten balkong ut mot Gran Via som är en av de stora gatorna mitt i centrum. Mycket trafik men också mycket att titta på. Stor sköna sängar. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: april 2014
Tack Stina00