Spara

från 28,70 US$
från 102,80 US$
från 56,60 US$
Omdömet skrevs 28 oktober 2014

Mycket trevligt ställe om man vill gå och titta samt ta ett glas vin och lite tapas. Där finns det mesta man kan tänka sig.

Datum för upplevelsen: oktober 2014
Tack Camilla P
Omdömet skrevs 8 oktober 2014

Mycket folk, bra puls, men ärligt talat lite för mycket turister. Det är så lätt att hitta sköna ställen med bra mat och ett gott glas vin i Madrid, att mercadon känns som något av en turistfälla.

Datum för upplevelsen: september 2014
Tack Toddelito
Omdömet skrevs 4 oktober 2014

Utmärkt lunchställe med en underbar atmosfär. Det finns jättemycket att välja bland. Vi år flera delikata tapas och drack Mahou Negra. Vi hittade lite vatten i taket. Kolla in bilden. Vårt favoritvatten gjorde det inte sämre att hitta hit.
Vill ni ha ett trevligt ställe att gå till för en god lunch så missa inte detta.

Datum för upplevelsen: september 2014
Tack Ulf L
Omdömet skrevs 18 februari 2014

Lite dyrare tapas, men prisvärt ändå! Otroligt mysigt att kunna plocka till sig rätter med stor variation och väldigt hög kvalitet, kombinera med något gott att dricka och sen bara njut av atmosfären. Se till att lägga ett par timmar här och stressa inte bara igenom!

Datum för upplevelsen: februari 2014
Tack Rickard H
Omdömet skrevs 29 september 2012

Har precis kommit tillbaka till hotellet efter att ha ätit lunch i form av tapas vid de härligt trånga barerna i San Miguels marknad. Maten är traditionell, men med en modern touch. Vi var där på en lördag och då var hela marknaden fullproppad med folk, men bara man vet vad man vill ha, går det lätt att ta sig fram till bardisken för att beställa. Personalen är snabb och effektiv och det finns stånd med allt från ostron till sötsaker. Helt klart värt ett besök!

1  Tack Johanna M