“Topprestaurang”
Omdöme om Fragata

Fragata
Rankad som nr 26 av 388 Restauranger i Sitges
Bra för: Lokal mat, Större grupper, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs juni 25 2017 från mobil enhet

Trevlig personal med god service och mycket god mat och dryck. Tonfiskcarpaccion och Sardeller på smördegskex perfekta förrätter. Monkfish med skaldjursfond och Torskryggen perfekt tillagat. Kommer gärna tillbaka hit !

Tack Thomas F

Omdömet skrevs juni 10 2017 från mobil enhet

Supergod apetizer med torskröra. Åt tonfisk med avokado som smakade kanongott. Burratan innehöll valnötter vilket var förvånande, men den smakade också väldigt bra. Mycket uppmärksam service.

Tack Anki S
Omdömet skrevs februari 17 2017

Var till Sitges i slutet av januari 2017 och fann vi denna resturang nere vid stranden. Vi fick våra musslor som vi sucktat efter dagen i solen. Övriga maten var också fantastiskt god. Servicen var suverän! På tå och glad och kunde även komma med rekommendationer till oss när vi frågade. Ett trevlig resturang som vi gärna återkommer till!

Tack Pia Ö
Omdömet skrevs oktober 10 2016

Ett modernt tjusigt ställe med bästa läge och lätt att hitta.
Åt musslor som vi tyckte var bland de bästa vi ätit! Efter det Monkfish som också var fantastisk!
Hög klass på personal och service.
Vi kommer gärna hit igen!

Tack lisasresor
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs augusti 14 2016 från mobil enhet

Man blir aldrig besviken! Maten är fantastisk, servicen är perfekt. Atmosfären, både inne och ute, är utsökt! Boka bord, annars är risken stor att du inte får plats.

Tack TripAdvisor-medlem

Resenärer som tittade på Fragata tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Fragata? Berätta vad du tyckte!