“Mycket god mat och bra service”
Omdöme om Fragata

Fragata
Rankad som nr 39 av 413 Restauranger i Sitges
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Lokal mat, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Supergod apetizer med torskröra. Åt tonfisk med avokado som smakade kanongott. Burratan innehöll valnötter vilket var förvånande, men den smakade också väldigt bra. Mycket uppmärksam service.

Tack Anki S

Omdömet skrevs 17 februari 2017

Var till Sitges i slutet av januari 2017 och fann vi denna resturang nere vid stranden. Vi fick våra musslor som vi sucktat efter dagen i solen. Övriga maten var också fantastiskt god. Servicen var suverän! På tå och glad och kunde även komma med rekommendationer till oss när vi frågade. Ett trevlig resturang som vi gärna återkommer till!

Tack Pia Ö
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Ett modernt tjusigt ställe med bästa läge och lätt att hitta.
Åt musslor som vi tyckte var bland de bästa vi ätit! Efter det Monkfish som också var fantastisk!
Hög klass på personal och service.
Vi kommer gärna hit igen!

Tack lisasresor
TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Man blir aldrig besviken! Maten är fantastisk, servicen är perfekt. Atmosfären, både inne och ute, är utsökt! Boka bord, annars är risken stor att du inte får plats.

Tack TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 8 augusti 2016 från mobil enhet

Har besökt Fragata under ett flertal resor till Sitges de senaste 15 åren, och stället håller alltid klassen. Lite dyrare än genomsnittspriserna här, men jämfört med hemma ett fynd och kvalitén bland de bästa av alla krogar i Sitges. Anklevern var perfekt, spädgrisen sådär enormt mör som bara det kan vara och vinet till bra! Ytterligare ett lyckat besök.

Tack PelleZeta

Resenärer som tittade på Fragata tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Fragata? Berätta vad du tyckte!