“Trevlig restaurang ”
Omdöme om El Trull

El Trull
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
El Trull har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 389 Restauranger i Sitges
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs juli 30 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang med bra service. Lite dyrare och kvaliteten på den mat vi fick var ojämn. Några riktiga guldkorn bland förrätter men någon huvudrätt höll inte riktigt måttet. Trots allt värt ett besök och ambitionen i köket är stor

Tack Jöran B

Omdömet skrevs juli 18 2017 från mobil enhet

Underbart god spansk mat med finess. Vackert för ögat och en fröjd för gommen. Utmärkt service. Ett ställe värt besöket.

Tack MCPL1
Omdömet skrevs juli 14 2016 från mobil enhet

Personligt engagemang av trevlig personal. Rikligt och gott med bra tillagning och bra priser. Man lämnar restaurangen mycket belåten.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs augusti 8 2014

El Trull är förmodligen den bästa i Sitges. Här bör man boka bord, för det är en väldigt populär restaurang. Måndagar, tisdagar och torsdagar kan man med fördel beställa trerättersmenyn för 22 euro (onsdagar är det stängt). Flera rätter är utsökta, t. ex. pastan, gaspachon, musslorna bland förrätterna. Bland varmrätterna rekommenderas varmt lammet, som är restaurangens specialitet. Lammet är fantastiskt mört och gott och något av det godaste jag ätit. Bland desserterna finns en god crema catalana och tre sorbeter. Dessa är snarare granitéer med alkohol: citron med cava, hallon med persikolikör och en mojitovariant. Utsökt gott kaffe! Husets viner är ganska goda; däremot är cavan mycket god. Personalen är hjärtlig och man känner sig verkligen som en del av familjen här.

• Atmosfär
Tack fitzbenedict
Omdömet skrevs oktober 11 2013

Mycket trevlig personal och miljö. Vi åt en tre rättersmeny för 22 Euro och det var mycket prisvärt, väl tilltagna portioner och snyggt presenterat.Personalen var väldigt trevliga och det var en mysig och avslappnad stämmning.Rekomenderas varmt.

• Atmosfär
Tack LenaPeter2013

Resenärer som tittade på El Trull tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt El Trull? Berätta vad du tyckte!