“Nej. Inget vidare. Hög ljudnivå. ”
Omdöme om La Oca

La Oca
Rankad som nr 95 av 422 Restauranger i Sitges
Kök: Grill
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 4 juli 2017 från mobil enhet

Gapigt och stökigt. Vi var fyra som åt. Tre fick mat och nummer fyra fick vänta.
Maten var inte ens god.
Vi åt upp och gick snabbt därifrån.

Tack Sofie A

Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Mycket goda grillade vårlökar- calçots. Hemmalagat, rejält, riktig mat. En stor variation av rätter. Nästa gång blir det lamm- paletilla.

Tack Maria L
Omdömet skrevs 12 februari 2017 från mobil enhet

Gillar du grillad kyckling, snabb och trevlig service så har du hittat rätt! Såååå god mat i all sin enkelhet. Vill du ha enkel och vällagad mat så ska du gå till La Oca.

Tack isaba
Omdömet skrevs 25 oktober 2016 från mobil enhet

Gick in för lunch, såg ut dom turistfälla men blev positivt överraskade över god mat och mycket låga priser för 3 rätters med ett glas vin. Tråkiga efterrätter dock.

Tack LiselottStockholm
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Här grillas det kyckling i långa banor. Mycket mat och god lunchmat till bra pris. Trevlig, snabb service! Personal erbjöd och gjorde rent på en tröja när jag fått sås på.
Rent och fräscht. Vi går gärna dit igen!

Tack lisasresor

Resenärer som tittade på La Oca tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt La Oca? Berätta vad du tyckte!