“Bara bättre och bättre.”
Omdöme om Sitges Bon Estar

Sitges Bon Estar
Rankad som nr 21 av 422 Restauranger i Sitges
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Vi åt både lunch och en middag. Det har alltid varit bra, men dom har lyckats skruva upp kvalitén ytterligare ett snäpp. Mycket prisvärt, både mat och vin.

Tack Danne5701

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Åt en havsabborre som var perfekt tillagd. Det godaste jag åt på hela resan. Även Tiramisun smakade utmärkt. Min man åt ribbs som okej och tog en Irish Coffee som mer såg ut som en hot shot, men den smakade bra. Kan rekommendera den här restaurangen. Boka bord.

Tack 679ankis
Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Fräscht, genuint och underbar personal! Lätt meny och lätt att få glutenfritt! Mycket fin mat! Goda viner!
Vi kommer alltid tillbaka!
Stort tack för oss!

Tack Pellelim
Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

2:a tillfället på denna restaurang. Vid första tillfället var en familjemiddag. Vi beställde från la carta. Mycket nöjda. Bokat bord till båda tillfällen vi varit. Denna gång beställde vi menu del dia. Var inte så imponerade. Smakade bra men inget mer. Bra och snabb service. Fullsatt vid båda tillfällena.

Tack Voyager261660
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Äter lunch här så fort vi besöker Sitges. 3- rätters lunch med vin inklusive, endast 11,95 euros. Har dessutom flera andra menyer i olika prisklasser samt a' la carte. Otroligt prisvärt! Boka bord i god tid!

Tack DayTrip426836

Resenärer som tittade på Sitges Bon Estar tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Sitges Bon Estar? Berätta vad du tyckte!