“Lördsgsshopping”
Omdöme om Sitges Bon Estar

Sitges Bon Estar
Rankad som nr 21 av 422 Restauranger i Sitges
Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

2:a tillfället på denna restaurang. Vid första tillfället var en familjemiddag. Vi beställde från la carta. Mycket nöjda. Bokat bord till båda tillfällen vi varit. Denna gång beställde vi menu del dia. Var inte så imponerade. Smakade bra men inget mer. Bra och snabb service. Fullsatt vid båda tillfällena.

Tack Voyager261660

Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Äter lunch här så fort vi besöker Sitges. 3- rätters lunch med vin inklusive, endast 11,95 euros. Har dessutom flera andra menyer i olika prisklasser samt a' la carte. Otroligt prisvärt! Boka bord i god tid!

Tack DayTrip426836
Omdömet skrevs 5 juli 2015 från mobil enhet

Blev rekommenderade Bon Estar av ett par vi träffade. servicen vi fick av Daniel och Maria var fantastisk.
Maten vällagad med annorlunda toutch. Kan varmt rekommendera Estars sallader!
Restaurangen har endast inomhusservering något som vi uppskattade väldigt mycket då temperaturen utomhus var 30+.

Vi ses nästa år!
Åsa & Tomas från Sverige

Tack asalamu22
Omdömet skrevs 7 augusti 2014

Tack för en underbar vecka, med två middagar och 4 luncher. Bon Estar måste vara Sitges mest prisvärda restaurang, fantastisk lunchmeny med vin för 12.50 EUR. Deras gazpacho är något utöver den vanliga. Trevlig och personlig personal. kort men mycket prisvärd vinlista.
Vi ses nästa år. Dan & Maria

• Atmosfär
1  Tack Danne5701
Omdömet skrevs 12 augusti 2013 från mobil enhet

Först och främst så måste man boka bord till denna populära lilla restaurang! Stilren inredning åt det minimalistiska hållet! Sval luftkonditionerad lokal! Ser ganska så nyrenoverat ut! Saknar uteservering.

Personalen lagom trevlig och tillmötesgående!

Maten var fantastiskt god bra tillagad!

Prismässigt rör det sig åt det högre segmentet! Dock finns det rätter med blygsammare priser! 1 flaska husets vin kostar t.e.x 7 euro!

Det här är inget ställe man går till varje kväll, men absolut väl värt att försöka få bord här någon gång under vistelsen i Sitges!

• Atmosfär
2  Tack Robertolino

Resenärer som tittade på Sitges Bon Estar tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Sitges Bon Estar? Berätta vad du tyckte!