“Gott & spännande”

33 Sitges
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

En liten restaurang med god mat, trevlig och hjälpsam personal. Ett extra plus för erbjudande om gott glutenfritt bröd till min fru. Alla rätter vackert upplagda och välsmakande. Det är ett ställe man gärna besöker igen.

Tack Peter S

Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Väldig mysig och trevlig restaurang i de smala gatorna i Sitges. Mycket trevlig och kunnig personal. Maten var god och annorlunda men kanske inte så spanskt. Den grillade ankan var att rekommendera!

Tack wasser891
Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Liten trendig och trevlig restaurang! Olika rätter från hela världen. Uppmärksam personal och bra vinrekommendationer.

1  Tack Gunilla B
Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat, genomtänkt meny och bra viner!
Servicen outstanding och en mysig miljö!! Prisvärt och värt ett besök!

Tack Andrée A
Omdömet skrevs 31 oktober 2016

Hade läst om denna restaurant och blev inte besviken. Supertrevlig personal som hela tiden såg till att passa upp. Även barnen uppskattade både mat och service. Förrätterna var riktiga smakbomber och huvudrätterna var också jättegoda. Skulle vilja återkomma och prova ännu fler!

Tack monica_hatlen

Resenärer som tittade på 33 Sitges tittade också på