“Fantastiska tapas”

Rankad som nr 16 av 422 Restauranger i Sitges
Kök: Spanskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Åt en riktigt god tapasmiddag på denna populära restaurang i Sitges. Finns även tapas för take away. Vi hade bokat bord innan då restaurangen inte har så många bord. Kan varmt rekommendera restaurangen om man vill äta goda tapas.

Datum för besöket: juni 2018
Tack johanmattias77

Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Efter att ha läst omdömena så kände vi oss säkra att La Picara skulle vara bra.Det finns många tapasrätter att välja på samt många goda lokala viner. Maten är lite ojämn för att få toppenbetyg av oss, men det mesta smakade riktigt bra. Trevlig service men lite väl stimmig lokal. Definitivt värt ett besök om ni är i Sitges.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 124MichaelK124
Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Vi kom tillbaka efter fyra år och stället är precis lika bra nu som tidigare. Stort och brett utbud av goda tapas. Dessutom har det ett bra utbud av viner från regionen. Stället har en sån härlig personlig charm och det känns så trivsamt. Det är definitivt vår tapasfavorit i Sitges! Hoppas det inte ska dröja fyra år till nästa gång!

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Peter S
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Släntrade in och fick ett bord för två denna torsdagkväll. Vilken magi i detta kryp in. Hög nivå på alla rätter och himmelskt gott lokalt röd vin fick jag till de välsmakande rätterna. Svårt att få bord här så kan vara en bra ide att boka. Är jag i sitges igen så blir det utan tvekan ett besök. Tusen tack för en toppen kväll!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Danielfrilans
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Underbart ställe, en av våra favoriter i Sitges. Goda tapas, underbar personal och bästa sangrian. Tips! Testa osttallriken med manchego och lokal ost. Crispy prawns och pimientos de padrons är favoriter med.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Ulrica M

Resenärer som tittade på La Picara Sitges tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt La Picara Sitges? Berätta vad du tyckte!