“Bra tapas”

Rankad som nr 16 av 422 Restauranger i Sitges
Kök: Spanskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 22 oktober 2017

Efter att ha läst omdömena så kände vi oss säkra att La Picara skulle vara bra.Det finns många tapasrätter att välja på samt många goda lokala viner. Maten är lite ojämn för att få toppenbetyg av oss, men det mesta smakade riktigt bra. Trevlig service men lite väl stimmig lokal. Definitivt värt ett besök om ni är i Sitges.

Tack Michael K

Omdömet skrevs 9 oktober 2017 från mobil enhet

Vi kom tillbaka efter fyra år och stället är precis lika bra nu som tidigare. Stort och brett utbud av goda tapas. Dessutom har det ett bra utbud av viner från regionen. Stället har en sån härlig personlig charm och det känns så trivsamt. Det är definitivt vår tapasfavorit i Sitges! Hoppas det inte ska dröja fyra år till nästa gång!

Tack Peter S
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Släntrade in och fick ett bord för två denna torsdagkväll. Vilken magi i detta kryp in. Hög nivå på alla rätter och himmelskt gott lokalt röd vin fick jag till de välsmakande rätterna. Svårt att få bord här så kan vara en bra ide att boka. Är jag i sitges igen så blir det utan tvekan ett besök. Tusen tack för en toppen kväll!

Tack Danielfrilans
Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Underbart ställe, en av våra favoriter i Sitges. Goda tapas, underbar personal och bästa sangrian. Tips! Testa osttallriken med manchego och lokal ost. Crispy prawns och pimientos de padrons är favoriter med.

Tack Ulrica M
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Nej! Nej! Nej!
Uselt! Förvirrad personal och enbart en turistfälla!
Nästan ingenting glutenfritt och minimalt med innehållet per portion!
Hur man kan hålla en så pass usel nivå på en restaurang i Sitges är obegripligt!
Trist och ledsamt!
Spara era pengar eller gå till en annan restaurang!

1  Tack Pellelim

Resenärer som tittade på La Picara Sitges tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt La Picara Sitges? Berätta vad du tyckte!