“Himmelsk vällagat”

Rankad som nr 17 av 423 Restauranger i Sitges
Kök: Spanskt
Bra för: Lokal mat
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Släntrade in och fick ett bord för två denna torsdagkväll. Vilken magi i detta kryp in. Hög nivå på alla rätter och himmelskt gott lokalt röd vin fick jag till de välsmakande rätterna. Svårt att få bord här så kan vara en bra ide att boka. Är jag i sitges igen så blir det utan tvekan ett besök. Tusen tack för en toppen kväll!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Danielfrilans

Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Underbart ställe, en av våra favoriter i Sitges. Goda tapas, underbar personal och bästa sangrian. Tips! Testa osttallriken med manchego och lokal ost. Crispy prawns och pimientos de padrons är favoriter med.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Ulrica M
Omdömet skrevs 16 oktober 2016 från mobil enhet

Nej! Nej! Nej!
Uselt! Förvirrad personal och enbart en turistfälla!
Nästan ingenting glutenfritt och minimalt med innehållet per portion!
Hur man kan hålla en så pass usel nivå på en restaurang i Sitges är obegripligt!
Trist och ledsamt!
Spara era pengar eller gå till en annan restaurang!

Datum för besöket: november 2015
1  Tack Pellelim
Omdömet skrevs 14 juli 2016 från mobil enhet

Mycket trevligt litet ställe, centralt men på en av de små tvärgatorna mot stranden. Besökarna som är här väljer ställe omsorg, stämningen är intim och avslappnad. Maten är utsökt, opretentiös och väldigt god. En avslappnad och rakt igenom härlig upplevelse.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Kaj S
Omdömet skrevs 13 juli 2016

Gott och bra, det gäller att charma den äldre kvinnan i baren. Förmodligen ägaren.
När det väl är gjort kommer tapas i rejäla portioner med vällagat mat. Inte top notch men notan är mycket behaglig

Datum för besöket: juli 2016
1  Tack henrik m

Resenärer som tittade på La Picara Sitges tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt La Picara Sitges? Berätta vad du tyckte!