“Spanjorer går hit!”

Guria Taberna
Rankad som nr 6 av 388 Restauranger i Sitges
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs oktober 10 2016

Här äter du små fantastiska pinxtos eller tapas och betalar efter antal pinnar du tagit! Billigt!
Roliga duktiga unga serviceminded personal, som kan trixa/leka med vin och öl. Här känns det som att vara mitt bland spanjorer, trångt, hög volym - härlig stämning!

1  Tack lisasresor

Omdömet skrevs juli 10 2016 från mobil enhet

Om du letar efter ett tyst och lugnt ställe ska du inte gå hit. Men om du vill ha goda Pintxos, till ett rimligt pris, på ett lokalt, stimmigt, intimt ställe dit lokalbefolkningen går, då är det hit du ska gå. Väldigt trevligt och prisvärt.

Tack Bengt J
Omdömet skrevs oktober 7 2015 från mobil enhet

Fantastiskt trevlig liten restaurang.
Enastående trevlig personal- Spaniens bästa tapas!
Klar etta är den perfekta gåslevern
Dessutom till blygsamt pris

Tack Dalecarlia1
Omdömet skrevs september 1 2015 från mobil enhet

Familjedrivet ställe med fantastiska pintxos, kalla och varma.
Prova så många du orkar!
De kostar närmast ingenting.
Ett måste är foi plantxa!!
Till det en god Cava eller gott rött.
Man kommer gärna tillbaka igen...och igen...

Tack Paola P
Omdömet skrevs juli 23 2015 från mobil enhet

Riktiga baskiska tapas som smakade suveränt. Dessutom mycket prisvärt i en trevlig liten restaurang som var fullsatt.
Vi återvänder till denna lilla pärla.

Tack Halahalmstad

Resenärer som tittade på Guria Taberna tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Guria Taberna? Berätta vad du tyckte!