“Nytänkande, spännande tapas”

Rankad som nr 6 av 422 Restauranger i Sitges
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Varit på Nem två kvällar under vår vistelse och blivit imponerad båda gångerna. Spännande tapas i modern, trevlig tappning. Supergoda viner och personalen är mycket service-minded. Ett plus är även att det inte kostar alls mycket med tanke på den mat man blir serverad. Helt klart den bästa restaurangen under vistelsen i sitges, alla borde gå hit!

Tack emmagyntha

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

En riktig pärla!
Fantastiska smaker då Spanien och Asien möter varandra.Perfekta rätter att dela och de bra priset på mat och dryck gör att man gärna smakar på allt.Våra favoriter blev tartaren och de två laxrätterna.
Boka bord för att säkra din plats.

Tack Toverud
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Superbra. Goda Tapas med asiatisk tutch. Trevlig personal och gott vin. God Tartar och fiskrätter, positivt

Tack Matilda J
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Det är nu andra året vi kommer till Sitges och förra årets stora favorit var Nem. Tonsättningen av alla smaker här var världsklass och vi har med stor spänning gjort ett nytt besök.
Köket levererar fortsatt sensuella smakupplevelser över hela meny. Nem gör det i en trivsam men enkel miljö en halvtrappa upp på en liten men central tvärgata.
Maten kommer från ett mycket litet kök där varje millimeter används metodiskt och fullt ut. Tre dedikerade kockar arbetar oavbrutet från öppning till stängning och allt som kommer från köket skapas i stunden med en sådan precision
och kärlek att det bara måste upplevas.

Tack Kaj S
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Enkel, men ändå avancerad meny. Spännande smaker, tyvärr inte så barnvänliga, men vi vuxna var mycket nöjda. Svårt att få bord så kom ihåg att boka.

Tack Aleksander T

Resenärer som tittade på Nem Sitges tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Nem Sitges? Berätta vad du tyckte!