“Big ups for Big Al”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs augusti 5 2016 från mobil enhet

Underbart ställe med fantastisk personal. Vi fick prova små glas av ölen innan vi bestämde oss för vilken sort vi ville ha. Sen beställde vi "små" burgare som faktiskt var helt lagom stora. Jättegott bröd och massor av härligt innehåll. Alla var nöjda med sin burgare. God stämning även om det var halvtomt på lunchen. Skulle gärna ha den här restaurangen hemma.

Tack Cecilia E

Omdömet skrevs juli 21 2016 från mobil enhet

Ny adress i Sitges - enorma hamburgare som namnet säger Big AL - friterade lökringar var en av de bästa jag ätit - hamburgaren var enorm och var tyvärr lite smaklös - smakade bara torr kött - Big Al var ett fantastiskt litet ställe Nu är det mera koncentrat att servera många . . Bra öl förvisso

Tack Anders6403
Omdömet skrevs juni 16 2016

Troligtvis en av dom bästa hamburgerrestaurangerna jag har ätit på. Massa olika variationer av hamburgare med fantastiska smaker och tillbehör

Tack Zildu
Omdömet skrevs augusti 18 2015 från mobil enhet

Om du gillar burgare så får du helt enkelt inte missa BigAl's. Den bästa jag ätit någonsin. Kom till deras ena ställe men de öppnade inte förrän kl 5 men de hänvisade oss snyggt vidare till den andra som var öppen vid lunchtid. Åt en Widowmaker Jr med 4 skivor kött, pulled pork, ost, bacon, sallad, dressing och rostad lök. Det räckte med råge men vill man ha sin bild med burgaren på Wall of fame måste man beställa en Widowmaker med 6 skivor kött på och äta upp den. Så se till att komma dit med tom mage.

Tack Claes L
Omdömet skrevs juli 13 2015 från mobil enhet

Mycket goda burgare! Personalen är trevlig och får en att känna sig välkommen och sedd. Den vegetariska black bean burgaren var riktigt god så det finns något för alla!

Tack Woodlundy

Resenärer som tittade på Big Al's American Kitchen tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Big Al's American Kitchen? Berätta vad du tyckte!