“Mycket goda förätter”

La Incidencia Del Factor Vi
Rankad som nr 9 av 391 Restauranger i Sitges
Omdömet skrevs juni 10 2017 från mobil enhet

Vi tog menyn som innehöll 4 förrätter att dela på och ett urval av 3 varmrätter och 3 efterrätter för 34€ pp. Först fick vi två apetizers som var mycket goda. Alla 4 förrätter smakade fantastiskt och var mycket fint upplagda. Varmrätterna däremot levde inte upp till förväntningarna. Inte heller cheesecakeefterätten som hade frystorkade jordgubbar vilket var lite trist. Servitören fick fria händer med vinet och gjorde ett utmärkt val. Servicen var bra.

Tack Anki S
Ramon R, Propietario på La Incidencia Del Factor Vi, svarade på det här omdömetSvarade juni 11 2017

Thank you for your opinión, next time we'll try to do better.
Kind regards

Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Fantastisk mat och bra service. Restaurangen känns genuin i ett väldigt turistanpassat område och sticker verkligen ut.

1  Tack Andreas H
Omdömet skrevs juli 14 2016 från mobil enhet

Prövade restaurangen efter lite forskning på div. Siter. Lite högre klass på maten än i övrigt i Sitges. Mycket bra mat och viner. Missa inte , prismässigt mycket bra för maten.

Tack Danne5701
Omdömet skrevs juli 20 2015

Vi åt här en varm julidag och vi beställde varsin filé av biff. Det var gott med sås och potatiskaka. Men jag måste säga att jag hade förväntat mig något mer av tillbehör till denna rätt. Ingen grönsak eller finess förhöjde det annars utsökta köttet. Till dessert beställer jag glass och maken äter cheesecake. Inget speciellt med detta. Vi drack i alla fall ett gott vin till och servicen var helt ok.
Jag upplevde annars atmosfären som lite ödslig denna dag. Kanske var vi lite tidiga helt enkelt.

Tack Petra E
Ramon R, Propietario på La Incidencia Del Factor Vi, svarade på det här omdömetSvarade juli 23 2015

Thanks for your opinion

Omdömet skrevs juli 20 2015 från mobil enhet

Factor VI är inrymd lite som en vinkällare och en del gäster kommer också in för bara vinprovning, men köket är också alldeles utmärkt. Vi gick rakt på varmrätt, men fick ändå en liten soppa medan vi väntade. Det vi saknade när varmrätten väl kom, var någon sorts grönsak. Vad som helst, men i alla fall som svensk blir man paff om man bara får en köttbit och en potatisrätt, lite sås - och inget mer. Helt okej vin om än inte helt prisvärt. De kanske tyckte att deras vinkällarframtoning motiverade höga vinpriser. Korrekt personal, men knappast någon hjärtlig stämning.

1  Tack Anders B

Thanks for your opinion

Resenärer som tittade på La Incidencia Del Factor Vi tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt La Incidencia Del Factor Vi? Berätta vad du tyckte!