“Bästa tänkbara service och mat”
Omdöme om Alfresco

Alfresco
Rankad som nr 11 av 422 Restauranger i Sitges
Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Allt gick hur smidigt som helst. Vi var 10 personer, bokat bord innan, fick ett trevligt långbord. Servicen mycket professionell vilket bidrog till helhetsupplevelsen. Riktigt god mat och modernt upplagt. Kändes som full pott för alla när vi gick hemåt i natten...

Tack Helene R

Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Fick rekommendationer av bekanta att besöka denna restaurang.
Kan bara säga wow!
Vilken mat, vilken service, vilken miljö.
En klass för sig och måste besökas.

Tack Mathias W
Omdömet skrevs 27 juli 2015 från mobil enhet

Ett par trappsteg ner från "lyckliga gatan" ligger Alfresco. En sval gård i vitt och öppet tak. Här samlas Sitges lite dyrare turister. Vinlista med viss klass, meny med mycket fisk, om än också kött förekommer. Snyggt presenterat. Åt gazpacho på rödbetor - en salig wow-upplevelse, speciellt när det är 30 grader varmt kl 9 PM. Folk kommer vid nio-tiden på kvällen under sommaren. Men då har MSN kanske tagit en tapas kl 7 PM.

Tack magnusbergquist
Omdömet skrevs 27 januari 2015

Väldigt trevlig atmosfär och servicen var mycket bra. Maten var lyxig, väldigt god och vällagad. Jag kan rekommendera denna resturangen.

Tack peterhF4386QQ
Omdömet skrevs 1 juli 2012

En mycket god och vällagad meny ,som innehåller vissa överraskningar, dock inte billig.

Tack Mojan4

Resenärer som tittade på Alfresco tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt Alfresco? Berätta vad du tyckte!