“Utsökt!”
Omdöme om The Beach House

The Beach House
Boka med
The Beach House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 52 av 422 Restauranger i Sitges
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 18 juli 2018 från mobil enhet

Vill du testa riktigt, riktigt bra asiatisk mat så är The Beach House något för dig. Prisvärt och mycket gott. Beställ gärna en förrätt om du är hungrig. Portionerna är normalstora. Trevlig personal som gärna hjälper dig om du har frågor.
Rekommenderar: Vietnamesiska vårrullar eller Baby Pork Coconut-gryta.

Tack SetR2

Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Varit här två dagar i rad för att äta lunch vid stranden. Så goda sallader, bowls och smoothies. Jättefräscht och mysigt ställe med nytänkande och kreativt koncept på mat/dryck. Rekommenderas varmt!

Tack emmagyntha
Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Under våran vistelse i Sitges på sex dagar besökte vi Beach house hela tre gånger, vi var nöjda alla gånger! Trevlig personal som gjorde sitt yttersta för att alla skulle trivas och även bra stämning på restaurangen. Super god mat med många valmöjligheter. Absolut att rekommendera!

Tack wasser891
Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Vi var en grupp om fem personer som besökte detta ställe. De organiserade plats åt oss, trots det var fullbokat. God och bra variation på maten. Allt från hamburgare till asiatiskt. Mycket mat fick man med. Klart värt ett besök när man är i stan.

Tack 214joakim_
Omdömet skrevs 4 juli 2017

Restaurang Beach House ligger på strandpromenaden men är väl värd ett besök för dess goda och fräscha mat (speciellt salladerna). Personalen är trevlig och pratar mycket bra engelska.

Tack Janne G

Resenärer som tittade på The Beach House tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt The Beach House? Berätta vad du tyckte!