“Trevligt, supergott och fräscht! ”
Omdöme om The Beach House

The Beach House
Rankad som nr 30 av 389 Restauranger i Sitges
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs september 4 2017 från mobil enhet

Varit här två dagar i rad för att äta lunch vid stranden. Så goda sallader, bowls och smoothies. Jättefräscht och mysigt ställe med nytänkande och kreativt koncept på mat/dryck. Rekommenderas varmt!

Tack emmagyntha

Omdömet skrevs augusti 8 2017 från mobil enhet

Under våran vistelse i Sitges på sex dagar besökte vi Beach house hela tre gånger, vi var nöjda alla gånger! Trevlig personal som gjorde sitt yttersta för att alla skulle trivas och även bra stämning på restaurangen. Super god mat med många valmöjligheter. Absolut att rekommendera!

Tack wasser891
Omdömet skrevs juli 8 2017 från mobil enhet

Vi var en grupp om fem personer som besökte detta ställe. De organiserade plats åt oss, trots det var fullbokat. God och bra variation på maten. Allt från hamburgare till asiatiskt. Mycket mat fick man med. Klart värt ett besök när man är i stan.

Tack Joakim Å
Omdömet skrevs juli 4 2017

Restaurang Beach House ligger på strandpromenaden men är väl värd ett besök för dess goda och fräscha mat (speciellt salladerna). Personalen är trevlig och pratar mycket bra engelska.

Tack Janne G
Omdömet skrevs mars 14 2017

Vill varna alla presumtiva besökare för denna restaurang! Oerhört dålig mat, minimala portioner och servicen under all kritik! En absolut turistfälla!
Om du är glutenintolerant så bör du absolut inte besöka denna restaurang!
Inte ens det vita vinet var kallt! Hur svårt kan det vara??

Tack Pellelim
Beach_House_Sitges, Manager på The Beach House, svarade på det här omdömetSvarade mars 16 2017

I see that giving terrible reviews is your thing (11 out of 38 of your reviews are "terrible") ! At least 90 % of our customers completely disagree with you...

Resenärer som tittade på The Beach House tittade också på

Sitges, Barcelona (provins)

Besökt The Beach House? Berätta vad du tyckte!