Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 150)
Filtrera omdömen
1 150 resultat
Medlemsbetyg
340
535
185
54
36
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
340
535
185
54
36
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 1 150 omdömen
Omdömet skrevs 29 september 2016

Blev lovad sen utcheckning, på morgonen efter drogs det löftet tillbaka av en synnerligen otrevlig receptionist. Det icke fungerande nyckelkortet vägrades att åtgärdas och levereras nytt till rummet. Baren skulle stänga 02:00 enligt reklamen och informationen i receptionen men blev utslängd 01:00 då de istället stängde. Rummet var fräscht och harmoniskt, skön säng och skön sömn.

  • Bodde här: september 2016, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack GabrielS7530
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Roger S, Manager på Double Tree Hilton Hotel Girona, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2016
Google-översättning

Dear Gabriel,

We acknowledge receipt of their comments during their stay at our hotel DoubleTree by Hilton Girona and we are thankful for his contribution to our continued work to meet the needs and expectations of our customers.

We take note of the incident with roof bar and staff.

I am confident that, apart from this incident, the rest of its services and stay in general would have been pleased. We hope to see you again in the hotel and able to greet personally.


At your disposal, greets.


The Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Rent och fräscht. Nybyggt, men själlöst utformat. Dessutom en hel del skador på rummet som inte åtgärdats, trots att de var uppenbara. Men allra värst var personalen - inte ovänliga, men helt utan känsla för service. De verkade mest intersserade att checka av saker på listor och att titta på skärmar. Jag skulle inte rekommendera detta hotell, utan åk till t ex Ibis som är enklare, men som ger mycket bättre service till halva priset.

  • Bodde här: december 2015, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Tack Tobbe P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Inaki A, Director General på Double Tree Hilton Hotel Girona, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Inaki A, Director General på Double Tree Hilton Hotel Girona, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 augusti 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Inaki A, Director General på Double Tree Hilton Hotel Girona, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen